
Je voelt je thuis in de Betuwe. Fruit, water, mooie steden, maar nu in coronatijd bovenal: rust en ruimte. In tegenstelling tot de nog populairdere vakantiegebieden in Nederland kan de 1,5 metervakantie hier prima gevierd worden. Dit is de reden dat Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland de nieuwe campagne start ‘Je voelt je thuis in…’.
De campagne benadrukt dan ook het gevoel van veiligheid, comfort, gezelligheid en vertrouwen. We moeten optimaal gebruik maken van de mogelijkheden die ons worden geboden in de sector Toerisme en Recreatie om mensen naar ons gebied te laten komen. Zo helpen we allemaal elkaar.
Hoe bundelen we onze krachten?
Om het effect van deze campagne te vergroten is het belangrijk om het “Je voelt je thuis in…” gevoel met alle ondernemers uit Rivierenland samen uit te dragen. Er is een gratis digitale communicatiekit met logo’s, elementen en lettertypen. Daarnaast kunnen ondernemers in de communicatiekit een bestand vinden met voorbeelden hoe zij de campagne kunt uitdragen. Zo kunnen ondernemers bijvoorbeeld het logo op hun website plaatsen of afbeelden op hun promotiemateriaal. Voor meer informatie en het downloaden van promotiemateriaal:
Comments are closed.